Companii

ZF Live. Dragoş Cătălinoiu Gociman, myPal.travel şi viziteazadelta.ro: Delta Dunării ar putea atrage peste un milion de turişti anual, însă România are nevoie de promovare. Orice turist atras înseamnă noi locuri de muncă

Dragoş Cătălinoiu Gociman, myPal.travel şi viziteazadelta.ro: Ar trebui să se facă un calcul în ceea ce priveşte dezvoltarea turismului pe orizontală, ce înseamnă un număr dublu de consumatori pe o anumită perioadă de timp. Fabricile de pâine ar produce mai mult, cele de şerveţele la fel ş.a.m.d. În România, nu se ia în calcul această dezvoltare pe orizontală. Această dezvoltare ar ajuta tocmai firmele mici şi mijlocii, care ar putea să dezvolte ţara.

Dragoş Cătălinoiu Gociman, myPal.travel şi viziteazadelta.ro: Ar trebui să se facă un calcul în ceea ce priveşte dezvoltarea turismului pe orizontală, ce înseamnă un număr dublu de consumatori pe o anumită perioadă de timp. Fabricile de pâine ar produce mai mult, cele de şerveţele la fel ş.a.m.d. În România, nu se ia în calcul această dezvoltare pe orizontală. Această dezvoltare ar ajuta tocmai firmele mici şi mijlocii, care ar putea să dezvolte ţara.

Autor: Miruna Diaconu

14.02.2020, 17:20 240

În prezent, Delta Dunării atrage doar câteva sute de mii de turişti, însă mai puţin de 20% sunt vizitatori străini.

Fondatorul platformei de rezer­vări de va­canţe myPal.travel şi al viziteazadelta.ro, Dragoş Cătălinoiu Gociman, spune că Delta Dunării are un potenţial semnificativ, astfel că anual ar putea fi vizitată de peste 1 milion de turişti. Însă, acest lucru ar putea fi posibil doar cu ajutorul unei promovări ample în mediul online.

„Există capacitate de cazare şi mai sunt locuri în care se poate investi în Deltă. Un număr mare de turişti nu ar distruge Delta Dunării deoarece construcţiile în această zonă se pot face doar pe uscat, iar uscatul este foarte limitat“, spune Dragoş Cătălinoiu Gociman, un antreprenor care are o experienţă de circa zece ani în turism. El deţine în Delta Dunării şi o unitate de cazare, Danube Delta Resort de patru stele, inaugurată acum zece ani. Pentru anul acesta, Dragoş Cătălinoiu Gociman speră să crească numărul turiştilor români în Delta Dunării, dar acest lucru ar putea fi posibil şi dacă hotelierii ar transmite tarifele şi disponibilitatea în timp real. Dacă viziteazadelta.ro este o platformă unde vizitatorii pot găsi oferte de cazare şi informaţii despre Delta Dunării, platforma myPal.travel are oferte turistice şi informaţii despre des­ti­naţii la nivel internaţional. „Pentru partea de Deltă, speranţele sunt să mai crească numărul de turişti români. De ase­menea, sperăm să reuşim să inte­grăm mai mulţi hotelieri care să trans­mită tarife şi disponibilitate către minim 5-6 touroperatori globali, care la rândul lor să distribuie către o piaţă mult mai mare, iar în următorii ani ajutând la creşterea numărului de turişti străini“, spune Dragoş Cătălinoiu Gociman. Pe de altă parte, managerul spune că antreprenorii nu ştiu ce să mai creadă, dacă turismul este un obiectiv strategic al României.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO