Mama Boutique, unul din cele mai cunoscute magazine online de haine pentru femei însărcinate, a avut o cifră de afaceri de 80.000 de euro în 2015, iar pentru anul acesta estimează o creştere a businessului cu peste 40%.
„De la începutul anului şi până acum, avem o creştere de circa 40 de procente faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut“, a spus Claudia Ştirbei, proprietara Mama Boutique, în cadrul emisiunii de business ZF Live.
Antreprenoarea şi-a dat seama că perioada de maternitate îi oferă oportunitatea de a pune bazele propriei afaceri şi a ţintit o nişă încă nedezvoltată în România, şi anume comerţul online cu haine pentru femeile gravide sau proaspăt devenite mame. „În străinătate există o întreagă industrie cu diverse colecţii de haine pentru femeile însărcinate, însă la noi această nişă nu era dezvoltată aproape deloc.“ Investiţia iniţială a fost de circa 20.000 de euro, iar cea mai mare parte din profit se reinvesteşte în dezvoltarea conceptului. „La început nu aveam nicio idee despre ce înseamnă businessul online, atunci era total diferit faţă de acum. Lumea nu era atât de receptivă la cumpărăturile online.“
Claudia Ştirbei organizează de două ori pe an prezentări de modă cu femei gravide. „La prezentare participă primele femei înscrise, indiferent de înălţime, greutate sau forma corpului.“