Companii

ZF Live. Cătălina Roman (UniCredit), Florin Andrei (UniCredit) şi Paul Acatrini (Cult Market Research): Se simte o efervescenţă antreprenorială în marile centre urbane. Din ce în ce mai mulţi oameni au curaj să facă business

Autor: Adelina Mihai, Iulian Tenchiu

03.10.2019, 10:00 297

Barometrul Minţilor Creative 2019, o cercetare realizată de UniCredit şi Cult Market Research, arată că micii antreprenori din industriile creative sunt din ce în ce mai curajoşi şi caută metode să se extindă, dar admit că le lipseşte educaţia financiară şi că sunt prea prudenţi cu investiţiile.

Aproape o treime dintre antreprenorii din Timişoara, Iaşi şi Cluj care activează în domeniul industriilor creative sunt foarte dornici de a-şi dezvolta afacerile şi caută soluţii prin care să-şi crească vânzările, arată rezultatele cercetării Barometrul Minţilor Creative 2019 realizată de UniCredit Bank în parteneriat cu firma de cercetare Cult Market Research. Astfel, 36% dintre antreprenorii din microîntreprinderile creative din Timişoara vor să îşi dezvolte businessurile, urmaţi de cei din Iaşi (31%) şi din Cluj (29%). În schimb, în Braşov şi în Bucureşti doar unu din patru antreprenori (24%) ar vrea să îşi dezvolte afacerea.

„Rezultatul îmbucurător al Barometrului din acest an este creşterea optimismului şi a iniţiativei antreprenoriale în zona de provincie, în celelalte oraşe mari ale ţării. Acolo se simte o efervescenţă antreprenorială şi din ce în ce mai mulţi oameni au curaj să facă business. Pe de altă parte, semnalul de alarmă al cercetării este legat de lipsa de educaţie financiară antreprenorială a antreprenorilor noştri şi reţinerea lor de a face investiţii“, a spus Paul Acatrini, Managing Partner & Research Director la Cult Market Research, în cadrul emisiunii online de business ZF Live.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO