Companii

ZF Catalogul francizelor. Saloanele de frizerie pentru copii Ciufolici caută parteneri francizaţi în marile oraşe

ZF Catalogul francizelor. Saloanele de frizerie pentru...

Autor: Cristina Roşca

08.03.2016, 00:05 621
Saloanele de frizerie şi coafură pentru copii şi adolescenţi sub brandul Ciufolici sunt prezente pe piaţa locală de 16 ani, prima unitate fiind deschisă în 1999 în zona Obor din Capitală. Doi ani mai târziu a fost deschisă cea de-a doua unitate, în Piaţa Amzei.

Acum compania caută parteneri pentru expansiunea în provincie, respectiv în Cluj-Napoca, Timişoara, Iaşi, Con­­stanţa, Braşov.

Ziarul Financiar va prezenta în următoarea peri­oa­dă o serie de afaceri din România care se extind în sistem de franciză, preci-zând atât costurile aferente unui astfel de business, cât şi planurile de viitor ale acestor companii.

„Decizia de extindere în franciză a fost luată în anul 2005, iar investiţia iniţială pentru deschiderea în franciză a unui salon Ciufolici se ridică la aproximativ 50-60 de mii de euro“, spun oficialii companiei. Ei adaugă că din această sumă amenajarea şi dotarea salonului reprezintă circa 40.000 de euro. Stocul iniţial de marfă şi consumabile este de 3.000 de euro, în timp ce restul sumei se împarte între promovare şi taxă de franciză. „Redevenţa lunară pe care trebuie să o plă­teas­că un francizat Ciufolici este de 5% din cifra de afaceri. În afară de această taxă însă, nu se mai percep altele pe parcursul afacerii.“ Spaţiul comercial necesar deschiderii unui salon Ciufolici trebuie să măsoare minim 80 mp şi să fie amplasat preferabil stradal, într-o zonă semicentrală. Salonul poate fi deschis şi în mall.

„Franciza Ciufolici nu implică o cunoaştere în detaliu a aspectelor ce ţin de deschiderea unui salon de coafură şi frizerie sau o experienţă anterioară în acest domeniu. Căutăm un partener motivat, entuziast, care să creadă (...) şi care să vrea să reuşească.“

Compania mamă asigură training iniţial, asistenţă continuă în soluţionarea problemelor întâmpinate în derularea afacerii, precum şi asistenţăla recrutarea personalului şi trainingul acestuia.

Compania estima pentru 2015 afaceri de 265.000 de euro.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO