Companii

Zece magazine noi sunt în planurile retailerilor de bricolaj prezenţi în România. Investiţiile depăşesc 90 de milioane de euro

ANALIZĂ

Braşovul este oraşul pe care pariază cei mai mulţi dintre retaileri, mai exact Dedeman, Leroy Merlin, MAM Bricolaj şi Brick România, care au anunţat că au pus oraşul de la poalele Tâmpei pe lista lor de expansiune în perioada următoare.

Cel puţin zece magazine de bri­colaj ar urma să se des­chi­dă în perioada următoare în România dacă planurile anun­ţate de jucători vor fi du­se la îndeplinire. Trei deschideri vor fi doar sub numele Hornbach, germanii care şi anul acesta au mai deschis o unitate, la Cluj-Napo­ca. MAM Bricolaj şi Brick sunt alte două re­ţele care vor să se extindă pe piaţa locală, iar fran­cezii de la Leroy Merlin şi românii de la Dedeman com­pletează pei­sa­jul cu câte un maga­zin la Braşov. Orizon­tul de timp al tuturor deschi­de­rilor este de circa patru ani.

La o investiţie medie de 27 de milioane de euro per magazin, Horn­bach are cel mai mare buget, în cazul celorlalte reţele investiţiile fiind fie confidenţiale, fie mai reduse. În total, peste 90 de milioane de euro ar urma să fie puse la bătaie, potrivit datelor din piaţă.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.