Companii

Zece branduri de produse pentru protecţie solară acoperă 80% din piaţa de profil. Două companii româneşti se luptă cu giganţii internaţionali

Produsele pentru protecţie solară se găsesc atât în farmacii şi în magazinele de profil, cât şi în marile reţele de supermarketuri.

Produsele pentru protecţie solară se găsesc atât în farmacii şi în magazinele de profil, cât şi în marile reţele de supermarketuri.

Autor: Georgiana Mihalache

03.08.2020, 18:45 155

♦ Piaţa produselor pentru protecţie solară a ajuns la 119 mil. lei în 2019, în creştere cu 8% faţă de anul anterior ♦ Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, şi Cosmetic Plant pun două branduri în clasamentul celor mai căutate produse.

Piaţa produselor pentru protecţie solară a avut un avans de 8% în 2019 faţă de anul anterior, până la 119 mil. lei, iar primii zece jucători au o cotă de 83% din totalul vânzărilor, ceea ce arată consolidarea la vârf a acestora, din datele oferite de compania de cercetare de piaţă Euromonitor.

Gerovital, brandul producă­to­rului român de cosmetice Farmec, este al doilea jucător din piaţă, cu peste 13% cotă de piaţă, după ger­manii de la Nivea, care contro­lează 20% din totalul vânzărilor.

În clasament mai intră şi Cosmetic Plant, pe locul zece, de asemenea producător român, care are 3% din vânzările totale la produsele pentru protecţie solară.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO