Companii

Vreau din România. Valer Hancaş, Kaufland România: Un apetit mai mare al consumatorilor locali pentru produse româneşti înseamnă că banii rămân în ţară şi creşte nivelul de trai

Autor: Cristina Roşca

22.12.2020, 00:07 1227

♦ Kaufland este liderul comerţului local după cifra de afaceri, ce s-a apropiat de 12 mld. lei în 2019, după o creştere de 9% ♦ Compania merge spre 140 de hipermarketuri în România, dintre care zece unităţi au fost deschise în 2020 ♦ Circa 80% dintre furnizorii companiei sunt locali.

Producătorii români de alimente, bunuri de îngrijire personală sau a locuinţei au fost în prima linie în 2020, un an marcat de pandemia de COVID-19. Ei au reuşit nu doar să se adapteze rapid la noile cerinţe şi la noile tendinţe din piaţă, dar unii au trecut chiar la un plan de producţie de 24 de ore din 24, spune Valer Hancaş, director de comunicare şi corporate affairs în cadrul Kaufland România.

„Anul 2020 a fost complicat, imprevizibil şi sperăm că aceste neconcordanţe se vor ter­mina rapid pentru că nici nu mai este mult din acest an. Privesc către 2021 doar cu optimism.“

Pentru Kaufland, 2020 a fost o perioadă de adaptare. La fel a fost şi pentru celelalte industrii, adaugă executivul prezent în cadrul emisiunii Vreau din România, un proiect  al Ziarului Financiar şi Kaufland România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO