Producătorul de lactate Bomilact Mădăraş din judeţul Harghita a obţinut anul trecut afaceri de 13 mil. lei în 2019, plus 6%.
Compania Bomilact Mădăraş, care îşi vinde produsele în magazinele din trei judeţe - Harghita, Covasna şi Mureş, în total peste 800 de unităţi de vânzare - a reuşit să îşi menţină businessul pe plus în acest an în plină pandemie de COVID-19.
„Faţă de anul trecut, avansul este de 20%, iar evoluţia a fost influenţată pozitiv de strategia proprie şi de extinderea echipei de vânzări care a putut să acopere un areal mai mare în comerţul tradiţional“, spune Levente Blenesi, directorul de vânzări al companiei, prezent în cadrul emisiunii Vreau din România, un proiect realizat de Ziarul Financiar în parteneriat cu Kaufland România.
Măsurile luate de autorităţi precum limitarea libertăţii de mişcare au ajutat comerţul tradiţional şi magazinele de proximitate, spune directorul de vânzări al Bomilact.
„În judeţele noastre şi mai ales în Harghita şi Covasna ne găsiţi aproape peste tot, de la magazinele micuţe din rural, la reţelele locale şi internaţionale din urban.“
Patriotismul local şi chiar naţional are un cuvânt de spus în industrie. Tocmai de aceea, vânzările companiei au crescut.
„Noi suntem dintre cei care am resimţit într-un mod pozitiv schimbarea comportamentului de consum în acest an, mai exact orientarea clienţilor către branduri şi afaceri locale din dorinţa de a ajuta mediul de business din România. Un vector în consum poate fi provenienţa unui brand.“