Companii

Vladimir Sterescu, senior vicepresident CGS: Viitorul recrutării este în zona soluţiilor inovative bazate pe machine learning. Anumite joburi pe care le căutăm şi anumite competenţe pot fi identificate cu ajutorul unor roboţi software

Videoconferinţa HR TRENDS 2021: Noua lume a muncii - angajatul hybrid

Vladimir Sterescu, senior vicepresident CGS: Viitorul...

Autor: Alexandra Cepăreanu

31.03.2021, 15:29 43

Noile tehnologii pot revoluţiona zona de recrutare, roboţii software şi soluţiile bazate pe machine learning putând să identifice mai uşor şi mai facil competenţele şi abilităţile pe care angajatorul le caută la candidaţi, a spus Vladimir Sterescu, senior vicepresident CGS.

„Noi avem peste 4.000 de angajaţi, recrutăm masiv, am crescut foarte mult anul trecut şi ne gândim că, apropo de recrutare, viitorul este în zona acestor soluţii inovative bazate pe machine learning, iar anumite joburi pe care le căutăm şi anumite competenţe pot fi identificate cu ajutorul unor roboţi”, a spus Vladimir Sterescu în cadrul videoconferinţei HR TRENDS 2021: Noua lume a muncii- angajatul hybrid.

 

Alte declaraţii:

Vom lansa în următoarele 2-3 luni o primă campanie mare pentru piaţa locală prin care vom încerca să identifiăm competenţe de bază şi să implicăm aceşti roboţei în a identifica acele skilluri şi a face ceea ce recrutorii noştri nu mai au timpul necesar sau ocazia să o facă.

Spre exemplu, într-o recrutare de masă nu reuşim să facem acel profil psihologic al omului, care ne-ar ajuta să identificăm dacă viitorul candidat se va integra în cultura organziaţională sau dacă va fi bun pentru jobul pentru care se angajează.

Ne gândim că o astfel de soluţie ar putea funcţiona pentru acele joburi de bază şi de masă printr-un proces de învăţare a acestui robot a ceea ce căutăm.

În martie am mutat peste 3.000 de oameni la munca de acasă, iar la puţin timp ne-am dat seama că e nevoie de comunicare mai bună şi mai eficientă cu toţi colegii. Ne-am mutat cu toţii pe platforma Microsoft Teams, care ne ajută să comunicăm, să ne desfăşurăm traininguri virtuale, să partajăm conţinut, să oferim feedback angajaţilor. Practic, tot ce făceam la birou am reuşit să transpunem totul în online.

Vedem un trend legat de activităţi – e un trend global, majoritatea companiilor s-au mutat către munca de acasă şi probabil că asta va dura. Dar nevoia e mult mai mare în ceea ce priveşte suportul tehnic. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO