Companii

Vlad, Selgros: Nu avem un buget limită de investiţii în România. Cerul este limita

Alexandru Vlad

Alexandru Vlad

Autor: Cristina Roşca

02.08.2016, 00:07 1371
Alexandru Vlad, unul dintre cei mai puternici executivi români din economie, care conduce businessul Selgros de 20 de magazine şi afaceri de 2,9 mld. lei anul trecut, vede acest an în note optimiste, cu creşteri de consum şi de business.

„Anul 2016 este un an al schimbărilor. Este valabil şi în retail. Să nu uităm că taxarea mai relaxată a dus la migrarea unei bune părţi a consumului din zona gri în zona licită. Mai mult, creşterea consumului este un trend de netăgăduit de ceva timp încoace“, spune Vlad.

El adaugă că a observat că clienţii devin din ce în ce mai pretenţioşi şi mai sofisticaţi în alegerile lor. Se observă o migrare a comportamentului de consum de la produsele conservate şi cele congelate spre cele refrigerate şi proaspete. În acest context şi businessul Selgros urmează să crească în acest an, deşi Vlad nu oferă cifre.

„Cifra de afaceri va creşte anul acesta în comparaţie cu anii tre­cuţi.“ Avansul va veni şi pe fon­dul reluă­rii expansiunii cu o unitate de mici dimensiuni în Transilvania. Până la finalul anului compania va mai deschide şi o a doua unitate la Alba Iulia, urmând a ajunge la 21 de magazine în România. Pentru Selgros, magazinul din Târgu-Mureş a reprezentat reluarea expansiunii după circa cinci ani de pauză.

„Sigur că nu ne vom opri aici. Analizăm cu atenţie toate zo­nele în care nu suntem încă prezenţi. Obiectivul nostru este ca să nu existe niciun client potenţial în ţară care să nu ajungă în maximum două ore la un magazin Selgros. Nu avem o cifră finală a investiţiilor pe care le vom realiza în România. Cum spun colegii mei din vânzări: «limita e cerul»“.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO