Companii

Vlad Mihălăchioiu a investit 75.000 de euro într-un business care ajută antreprenorii la început de drum

Vlad Mihălăchioiu a investit 75.000 de euro într-un...

Autor: Alexandra Cepăreanu

18.01.2019, 16:54 3080

Vlad Mihălăchioiu a pornit pe drumul antreprenoriatului după o investiţie de 75.000 de euro în încercarea de a înfiinţa un club antreprenorial- Bucharest Business Club- care îşi propune să adune la un loc antreprenori la început de drum şi antreprenori cu experienţă, pentru a învăţa unii de la ceilalţi şi pentru a dezvolta mediul antreprenorial local. 

Bucharest Business Club a încheiat anul 2018, respectiv primul an de activitate, cu un număr de 400 de membri, din care peste 350 au participat la minim două evenimente organizate de BBC, a spus pentru ZF Vlad Mihălăchioiu (32 ani), antreprenor şi propietar al businessului.

„Bucharest Business Club se adresează comunităţii de antreprenori din Bucureşti, care sunt la început de drum şi care doresc să se întâlnească regulat cu alţi antreprenori şi să facă schimb de cunoştinţe cu antreprenorii cu experienţă. Întâlnirile au avut loc în fiecare joi, începând cu 8 martie 2018, de fiecare dată într-o locaţie nouă. Odată manifestat interesul pentru eveniment, doritorii primesc instrucţiunile necesare prin email şi devin automat parte integrantă a comunităţii. La final de 2018, Bucharest Business Club avea un număr aproximativ de 400 de membri”, a spus Vlad Mihălăchioiu.

El a povestiti că prin înfiinţarea Bucharest Business Club a urmărit să adune într-un singur loc tineri antreprenori şi să îi ajute să interacţioneze într-un mediu mai puţin formal cu alţi antreprenori cu experienţă.

„Pe termen mediu, este un club în care toată lumea ar trebui să câştige ceva, nu neapărat know-how (cunoştinţe). Se lucrează intens la implementarea unei platforme online unde poţi accesa forţă de muncă de încredere şi unde poţi face conexiuni între toţi participanţii din BBC.”

Înfiinţarea businessului a necesitat o investiţie de circa 75.000 de euro, iar cele mai mari costuri au fost aduse de platforma online şi cele 39 de ediţii consecutive, săptămânale organizate în primul an de funcţionare.

„Strict financiar suntem pe pierdere, dar lecţiile învăţate cu acest proiect sunt mult mai valoroase. Conceptul a pornit gratuit pentru participanţi, singurul lucru pe care îl ceream era recomandarea unui alt antreprenor. În curând începem sezonul 2 care urmează să fie monetizat.”

Pentru anul în curs, Vlad Mihălăchioiu are în plan lansarea sezonului 2 a Bucharest Business Club, lansarea unei comunităţi, precum BBC, pentru studenţi - Young Bucharest Business Club şi extinderea la nivel local prin proiecte pilot în Iaşi, Cluj, Constanţa şi Timişoara.

„Vom organiza patru tabere antreprenoriale şi două târguri ale comunităţii Bucharest Business Club –două zile de expunere de produs şi de workshop-uri cu şi despre comunitate. Planurile pentru 2019 includ dezvoltarea pe cele două brand-uri din portofoliu.”

Pe de altă parte, tânărul antreprenor este cel care a înfiinţat The Date, un brand sub care organzizează petreceri cu tematică în diferite locaţii, pentru antreprenori.

„The Date este un brand de petreceri pop-up ce împlineşte anul acesta trei ani de experienţă. Organizăm în fiecare lună o petrecere tematică în altă locaţie. Publicul nostru este peste 35 de ani, iar muzica pe care o difuzăm este compusă din hiturile anilor `80, `90, 2000 şi actuale hituri remixate de dj-ii rezidenţi. Planurile pentru 2019 includ 13 petreceri în Bucureşti si câte una în Cluj, Timişoara şi Iaşi.”

Investiţia în primul an de petreceri a fost de 40.000 de euro, iar rulajul a fost de peste 250.000 de euro la final de an, a adăugat Vlad Mihălăchioiu. „Investim în fiecare lună, pentru că fiecare petrecere este diferită. Este un business care consumă multe resurse, dar care îţi aduce satisfacţii imediat.”

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO