Caută doar în titlu
Companii

Viitorul modei offline stă sub semnul întrebării: marile branduri de fashion din Marea Britanie ajung în mânile retailerilor online care preiau doar brandul, nu şi magazinele

Tendinţe în business

♦ Toate cele 120 magazine offline Debenhams ce mai erau funcţionale urmează a fi închise după ce brandul a fost cumpărat de un retailer online ♦ Gigantul Asos negociază exclusiv preluarea brandurilor Topshop, Topman şi altele, nu şi a unităţilor offline.

Viitorul brandurilor de modă din offline ridică multe semne de întrebare în prezent după ce pandemia de Covid-19 a creat probleme majore pentru cei mai mulţi jucători din domeniu, ducând la închideri de magazine, la insolvenţe sau chiar falimente. Cel mai concludent exemplu în acest sens este cel al brandurilor de fashion din Marea Britanie care au fost răpuse primele pentru că în afară de pandemie au trebuit să sufere şi efectele Brexitului.

Astfel, la finalul anului trecut, retailerul britanic Debenhams, care a fost prezent în România de două ori şi care s-a retras ultima dată din moda locală în 2017, a anunţat că închide ultimele 120 de magazine pe care le mai are. Unităţile urmau să rămână deschise până când va fi vândut stocul existent. Dacă în această perioadă se găsea un cumpător interesat, atunci soarta companiei putea fi una favorabilă, dacă nu, următorul pas era falimentul şi dispariţia unuia dintre marile nume din moda mondială. Ieri a fost anunţat un acord între retailerul online Boohoo şi acţionarii Debenhams, mai exact a fost preluat brandul şi site-ul companiei pentru 55 de milioane de lire. Boohoo nu a fost însă interesat de cele aproape 120 de magazine fizice şi de angajaţii acestora, în total 12.000 de oameni.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

Companii - care are si subcategorii

Etichete: magazine,branduri,moda

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.