Companii

Verla, furnizor român de materiale pentru publicitate, intră pe o nouă linie de business: Printul pentru amenajări interioare

GALERIE FOTO: Viorel Verzea şi Vlad Verzea, proprietarii Verla

GALERIE FOTO: Viorel Verzea şi Vlad Verzea, proprietarii Verla

Autor: Alexandra Cepăreanu

28.03.2019, 09:43 354

Furnizorul român pentru industria de publicitate, Verla, intră pe un nou segment de business şi lansează un concept prin care se pot crea obiecte unice destinate atât pentru industria de publicitate cât şi pentru amenajări interioare, concept ce poartă denumirea de PrinInterior, au spus reprezentanţii Verla.

„Imprimarea digitală pe suport textil este o tendinţă recentă în producţia de materiale destinate industriei publicitare. Suportul textil, extrem de versatil, permite o transformare spectaculoasă, unică chiar,  a materialelor folosite de companii în campaniile publicitare dar şi în personalizarea amenajărilor interioare. Prin  tehnologie, un magazin  devine o galerie de artă si orice spaţiu  personalizat dobândeşte viaţă”, a spus Viorel Verzea, fondatorul companiei Verla.

Verla a terminat anul 2018 cu afaceri de aproximativ 9 milioane de euro, înregstrând o creştere de 20% anul faţă de 2017, iar pentru anul în curs reprezentanţii estimează o creştere de 10% a cifrei de afaceri.

Noul segment de business face parte din dezvoltarea organică a companiei, reprezentanţii Verla adăugând că pe parcursul celor 25 de ani de activitate pe piaţa de profil locală au abordat o creştere organică şi în tendinţele pieţei.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO