Companii

Vanzarile Wrigley, plus 29%

12.07.2007, 20:23 8

Compania Wrigley Romania, care detine brandurile Orbit si Juicy Fruit, a inregistrat o crestere a vanzarilor de 29% in primul semestru al anului fata de aceeasi perioada din 2006, pastrandu-si ritmul din primele trei luni.
In volum, vanzarile companiei au avut un avans de 33% in aceeasi perioada.
Wrigley Romania este in prezent cel mai mare jucator pe piata produselor zaharoase (excluzand ciocolata si biscuitii), cu o cota de piata de 81%, potrivit datelor Nielsen din luna mai citate de companie.
Firma, care detine peste 95% din piata gumei de mestecat, a realizat anul trecut afaceri de aproximativ 48 mil. euro si un profit net de 10 mil. euro.
Vanzarile totale de guma de mestecat si bomboane (excluzand pralinele) pe piata romaneasca sunt estimate la peste 60 mil. euro in prezent, doua treimi fiind reprezentate de segmentul gumei de mestecat.
Wrigley detine o cota de 39% pe piata bomboanelor, in crestere cu 8-9 puncte procentuale fata de 2006, potrivit unui studiu recent Nielsen citat de companie si care o plaseaza pe primul loc pe piata de profil, urmata de producatorul Kandia-Excelent.
Cele mai mari cote de piata ale Wrigley pe segmentul bomboanelor sunt detinute de Winterfresh (17%), Solano (8%) si Juicy Fruit (7%).

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO