Companii

Vânzările Praktiker au scăzut cu 22% anul trecut, la 193,6 mil. euro. În România compania a trimis angajaţi în concediu fără plată

Autor: Cristi Moga

30.03.2011, 13:07 57

Grupul german Praktiker a realizat în 2010 vânzări nete de 193,6milioane de euro pe piaţa locală, în scădere cu 22% faţă de anulprecedent, potrivit raportului financiar al companiei, pieţele dinRomânia şi Bulgaria înregistrând cele mai importante scăderi dincadrul companiei.

Printre măsurile de reducere a costurilor compania a reduscheltuielile cu personalul, dar şi cu marketingul.

"Cheltuielile cu personalul au fost reduse anul trecut princoncediu neplătit în România. Cheltuielile de promovare au scăzutpeste tot, diferit de la o ţară la alta, în condiţiile în carepublicitatea a devenit mai accesibilă sau campaniile au fost maiconcentrate", se arată în raportul financiar al companiei.

Principalii competitori ai Praktiker de pe piaţa locală suntgrupurile Dedeman, Bricostore şi BauMax, care au raportat vânzăricumulate de circa 650 de milioane de euro anul trecut.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO