Companii

Vânzările online ale companiei Farmec în primele şase luni, dublate faţă perioada similară din 2019

Vânzările online ale companiei Farmec în primele şase...

Autor: Gabriel Pecheanu

23.07.2020, 10:51 436

„Contextul actual, care ne-a proiectat pe toţi într-o altă realitate cu care a trebuit să ne obişnuim, a impus noi responsabilităţi şi provocări business-urilor din toate domeniile. Farmec s-a adaptat rapid la cerinţele pieţei, organizându-şi resursele şi implicând toţi specialiştii în acest amplu proces. Astfel, ne-am adaptat liniile de producţie, prioritizând dezinfectanţii pentru mâini şi suprafeţe, produsele pentru curăţenie şi săpunurile antibacteriene, având în acelaşi timp o preocupare deosebită pentru siguranţa angajaţilor şi asigurarea serviciilor de calitate cu care ne-am obişnuit clienţii. Toate aceste decizii se reflectă în creşterea înregistrată în primul semestru, în ciuda dificultăţilor şi a multor necunoscute cu care ne-am confruntat cu toţii.”, a declarat Mircea Turdean, Director General Farmec, potrivit unui comunicat de presă remis MEDIAFAX.

Evoluţia business-ului a fost susţinută pe majoritatea canalelor de vânzare, dar cel care a performat cel mai bine este segmentul de e-commerce, care a raportat o creştere cu 105% a vânzărilor.

Numărul mediu lunar de vizitatori unici a depăşit 250.000 de persoane, majoritatea accesărilor fiind de pe telefonul mobil, în creştere cu 59% faţă de 2019.

La începutul pandemiei, în perioada martie - mai, traficul pe site s-a dublat. Valoarea medie a coşului de cumpărături s-a păstrat la nivelul de anul trecut.

În ceea ce priveşte modalitatea de plată, tranzacţiile cu cardul au dus la o creştere cu 100% a utilizării cardului ca instrument de plată. Astfel, plăţile cu cardul s-au dublat în primele 6 luni din 2020, 42% din totalul comenzilor înregistate fiind achitate cu cardul.

Românii au optat mai mult pentru produse de necesitate zilnică, precum produsele de curăţenie, dezinfectanţi, săpunuri, dar şi pentru produse de îngrijire, cele mai căutate fiind cremele de mâini şi fiolele cu acid hialuronic.

Categoria de produse pentru igiena locuinţei a avut o evolutie de aproximativ 17%, comparativ cu rezultatele obţinute în aceeaşi perioadă din 2019.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO