Companii

Vânzările medicamentelor şi suplimentelor pentru copii au avut un avans de 5% în pandemie, până la 341 mil. lei. Produsele care se adresează copiilor au avut cel mai accelerat ritm de creştere în 2020 din categoria medicamentelor eliberate fără reţetă

De la analgezice pentru copii, la produse pentru tuse, răceală, alergii sau suplimente alimentare, produsele care se adresează copiilor au crescut în 2020 cu 5% la vânzări faţă de anul trecut, ceea ce a dus piaţa la 341 mil. lei, din datele oferite de compania de cercetare de piaţă Euromonitor International. Raportat la anii anteriori, ritmul pentru piaţa medicamentelor pediatrice a scăzut, în condiţiile în care copiii au stat acasă în pandemie, cursurile în şcoli fiind oprite.

Acest lucru s-a resimţit în vânzările de medicamente în 2020, pacienţii ajungând mai rar în farmacii. În plus, purtarea măştii a redus şi răspândirea răcelilor, de exemplu, din observaţiile farmaciştilor. Totuşi, în comparaţie cu alte categorii de produse, piaţa medicamentelor pentru copii eliberate fără reţetă a mers pe plus în 2020, din datele de la Euromonitor.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

Companii - care are si subcategorii
AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.