♦ În ultimii ani, Lego România a avut vânzări care au fluctuat, în special din 2016 până în 2019 ♦ În 2020, creşterea de două cifre a dus vânzările Lego la circa 120 mil. lei, conform estimărilor ZF.
Creşterea puternică a cererii de jucării în 2020, anul în care pandemia a ţinut oamenii în casă, s-a văzut în evoluţia ascendentă a vânzărilor companiilor din domeniu, iar în cazul brandului Lego businessul a avut la nivel global un plus de 13% faţă de 2019, potrivit raportului companiei.
Lego nu oferă date defalcate pe pieţele pe care activează, însă raportând la o creştere în ritm cu media grupului, cifra de afaceri a Lego în România s-a apropiat de 120 mil. lei, din estimările ZF. „Vânzările pe toate pieţele grupului au avansat double digit (peste 10% - n.red.), cu creşteri importante în special în China, America şi Europa de Vest. Plănuim să extindem reţeaua globală de magazine“, spun reprezentanţii Lego ca răspuns la solicitarea ZF.