Companii

Vânzările Lego România au crescut cu peste 10% în 2020, depăşind 120 de milioane de lei, în urma cererii mari din lunile de pandemie

În România, Lego are nouă magazine certificate, deschise începând din 2009, toate fiind amplasate în centrele comerciale din oraşele mari ale ţării.

În România, Lego are nouă magazine certificate, deschise începând din 2009, toate fiind amplasate în centrele comerciale din oraşele mari ale ţării.

Autor: Georgiana Mihalache

12.03.2021, 17:00 109

♦ În ultimii ani, Lego România a avut vânzări care au fluctuat, în special din 2016 până în 2019 ♦ În 2020, creşterea de două cifre a dus vânzările Lego la circa 120 mil. lei, conform estimărilor ZF.

Creşterea puternică a cererii de jucării în 2020, anul în care pandemia a ţinut oamenii în casă, s-a văzut în evoluţia ascendentă a vânzărilor companiilor din domeniu, iar în cazul brandului Lego businessul a avut la nivel global un plus de 13% faţă de 2019, potrivit raportului companiei.

Lego nu oferă date defalcate pe pie­ţele pe care activează, însă rapor­tând la o creştere în ritm cu media gru­pului, cifra de afaceri a Lego în Ro­mâ­nia s-a apropiat de 120 mil. lei, din esti­mările ZF. „Vânzările pe toate pieţele gru­pului au avansat double digit (peste 10% - n.red.), cu creşteri importante în spe­cial în China, America şi Europa de Vest. Plănuim să extindem reţeaua glo­bală de magazine“, spun repre­zen­tan­ţii Lego ca răspuns la solicitarea ZF.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO