Companii

Vânzările H&M în România au crescut cu 38% în perioada martie-mai, la 25,8 milioane euro

Foto Silviu Matei

Autor: Ana Maria Petcana

19.06.2013, 21:02 90

Vânzările Hennes & Mauritz (H&M) în România au crescut cu 38%, la 222 milioane de coroane suedeze (25,8 milioane euro), în trimestrul al doilea al anului fiscal în curs, respectiv martie-mai 2013, perioadă în care retailerul suedez de îmbrăcăminte a deschis trei magazine. În lei, vânzările au urcat în perioada analizată cu 44%, potrivit raportului financiar al companiei.

La nivelul primului semestru, respectiv decembrie 2012 - mai 2013, vânzările H&M România au atins 410 milioane de coroane suedeze (47,7 milioane euro), cu 42% mai mari decât în aceeaşi perioadă a anului fiscal 2011/2012. În lei, avansul a fost de 51%.  Astfel, România se află pe locul al doilea la nivelul retailerului suedez în funcţie de creşterea vânzărilor în coroane suedeze din primul semestru, după Bulgaria (plus 217%) şi urmată de Coreea de Sud şi Turcia (ambele plus 41%).

În prima jumătate a anului, H&M România a inaugurat 6 magazine noi, ajungând la o reţea de 25 de unităţi. În anul fiscal 2012, H&M şi-a dublat vânzările pe piaţa românească, la 635 milioane de coroane suedeze (74 milioane euro), după deschiderea a opt magazine.

Acest articol a apărut în ediţia tiparită a Ziarului Financiar din data de 20.06.2013

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO