Companii

Vânzările de trotinete, biciclete, scutere, hoverboard-uri electrice vor creşte anul acesta cu aproximativ 20%. În medie, o trotinete electrică este 2000 lei, iar un scuter 8000 lei

Vânzările de trotinete, biciclete, scutere,...

Autor: Roxana Rosu

08.07.2021, 13:16 277

Vânzările de vehicule electrice (trotinete, biciclete, scutere, hoverboard-uri, accesorii pentru categorie) vor creşte anul acesta cu aproximativ 20%, pe fondul cererii mai mari pentru astfel de produse ca răspuns la traficul aglomerat din marile oraşe, dar şi din dorinţa utilizatorilor de a petrece mai mult timp în aer liber, concomitent cu intrarea pe piaţă a mai multor produse, potrivit estimărilor evoMAG.

Retailerul electro-IT se aşteaptă să vândă peste 5.000 de trotinete electrice, scutere electrice si biciclete electrice în 2021.

Trotinetele rămân în topul preferinţelor românilor, bugetul alocat pentru achiziţia uneia fiind, în medie, de 2.000 de lei.

„Urmărind tendinţele din Vest, unde micro-mobilitatea electrică a devenit un fenomen social, am considerat încă de la început categoria de vehicule electrice ca fiind una strategică. În 2019, când am lansat categoria, am intrat în forţă pe această nişă, cu un stoc mare de produse şi foarte multe modele, şi ne-am asigurat că vom avea şi infrastructura necesară pentru a oferi suport constant, la un nivel foarte ridicat; de aici şi înfiinţarea service-ului pentru trotinete electrice, dar şi preocuparea permanentă pentru dezvoltarea portofoliului de produse”, spune Mihai Pătraşcu, CEO evoMAG.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO