Caută doar în titlu
Companii

Valoarea brandurilor companiei Transavia a fost estimată la 81 mil. euro în 2021, plus 10%

Transavia, cel mai mare produ­că­tor de carne de pui de pe plan local, con­trolat de familia Popa, cu o pro­ducţie de 90.000 de tone de carne de pui/an şi 40 de milioane de pui de o zi, are o valoare cumulată a portofoliului de 81 de milioane de euro, potrivit Brand Finance Romania, care a întocmit un raport privind cele mai valo­roase şi puternice branduri româneşti. Faţă de ediţia prece­dentă, din 2020, com­pania a crescut cu 8 milioane euro.

„Este o confirmare a importanţei investiţiilor noastre în imagine şi ali­nierea activităţii noastre zilnice la cele mai înalte exigenţe interna­ţionale, chiar şi în vremurile de incertitudine pe care le traversăm“, a spus Ioan Popa, preşedinte şi fondator al Transavia, unul dintre cele mai solide businessuri de familie autoh­tone, cu afaceri de 165 de milioane de euro în 2019 şi peste 2.400 de angajaţi.

 

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

Companii - care are si subcategorii
AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.