Companii

Valer Hancaş, Kaufland România: A achiziţiona produse româneşti înseamnă a ţine banii în ţară, iar asta nu face, indirect, decât să crească puterea de cumpărare a oamenilor de aici. Kaufland a obţinut în 2020 afaceri de aproape 13 mld. lei, în urcare cu 7,5% faţă de anul anterior

Valer Hancaş, director comunicare şi corporate affairs Kaufland România: Cred că (în pandemie - n.red.) am migrat cu toţii către acelaşi mod, stil de shopping, brick and click. Acum 30 de ani, paradigma comerţului modern se rezuma la offline, iar acest lucru nu va dispărea în mod radical, ci se va adapta. Vedem asta deja. Piaţa s-a adaptat astfel că acum clickul (caracteristic online-ului - n.red.) poate fi folosit şi offline, adică la magazin.

Valer Hancaş, director comunicare şi corporate affairs Kaufland România: Cred că (în pandemie - n.red.) am migrat cu toţii către acelaşi mod, stil de shopping, brick and click. Acum 30 de ani, paradigma comerţului modern se rezuma la offline, iar acest lucru nu va dispărea în mod radical, ci se va adapta. Vedem asta deja. Piaţa s-a adaptat astfel că acum clickul (caracteristic online-ului - n.red.) poate fi folosit şi offline, adică la magazin.

Autor: Alexandra Cepăreanu, Cristina Roşca

03.06.2021, 12:00 249

♦ Compania are pe plan local peste 140 de hipermarketuri cu preţuri mici ♦ Pentru acest an şi pentru fiecare din următorii sunt bugetate cel puţin zece noi deschideri ♦ Doar în 2020 compania a investit în România circa 300 mil. euro (1,5 mld. lei), iar pentru acest an este estimat un buget cu 25% mai mare.

Pandemia de Covid-19 a schim­bat comport­amen­tul de consum al oame­nilor care au mers mai rar la magazin, au cumpărat mai mult la fiecare şedinţă de cumpărături şi au mizat puternic pe online. Totuşi, Valer Hancaş, director comunicare şi corporate affairs în cadrul Kaufland România, spune că piaţa nu se va schimba la 180 de grade, ci se va adapta treptat noilor tendinţe.

„Cred că (în pandemie - n.red.) am migrat cu toţii către acelaşi mod, stil de shopping, brick and click. Acum 30 de ani, paradigma comerţului modern se rezuma la offline, iar acest lucru nu va dispărea în mod radical, ci se va adapta. Vedem asta deja. Piaţa s-a adaptat astfel că acum clickul (caracteristic online-ului - n.red.) poate fi folosit şi offline, adică la magazin“, spune el.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO