Companii

Va bate Carrefour Unirii hipermarketul Orhideea ca flux de clienti?

Va bate Carrefour Unirii hipermarketul Orhideea ca flux de clienti?

Al optulea hipermarket Carrefour se deschide maine in centrul Capitalei

31.07.2007, 17:32 131

Aglomerarea urbana din zona Piata Unirii si reconstructia centrului istoric al Bucurestiului ar putea aduce retailerului Carrefour cel mai mare flux de clienti pe unitate, in magazinul din zona Unirii, care va fi inaugurat maine.
La doar cativa metri de noua locatie Carrefour se afla un alt punct de atractie pentru cumparatori, centrul comercial Unirea Shopping Center, care inregistreaza un flux de 40.000 de persoane zilnic, potrivit datelor companiei care administreaza centrul comercial.
Reteaua franceza detine pe piata locala cel mai mare hipermarket Carrefour din afara Frantei si al treilea din lume ca volum de vizitatori, acesta fiind magazinul din centrul comercial Orhideea.
Hipermarketul Carrefour Unirii, preluat de la Univers'All, va fi cea mai mica unitate a retelei franceze pe piata locala, oferta de produse non-alimentare fiind mai redusa comparativ cu restul magazinelor detinute de companie. In schimb, sectorul alimentar va fi identic in hipermarketul de mici dimensiuni de la Unirii cu cel din restul magazinelor Carrefour.
Retailerul francez Carrefour a anuntat ca va deschide miercuri magazinul din zona Unirii preluat de la reteaua falimentara Univers'All, intrand astfel pe piata din centrul Capitalei cu un singur competitor, supermarketul La Fourmi. Omul de afaceri Razvan Petrovici, care controla magazinele Univers'All, a decis la sfarsitul anului trecut inchiderea retelei, pe fondul extinderii agresive a retailerilor internationali si al datoriilor acumulate la furnizori.
Compania Carrefour a anuntat, in luna martie, investitii de peste doua milioane de euro in reamenajarea spatiului de vanzare de circa 3.600 de metri patrati, dispus pe doua etaje. Reteaua va deschide in acest an alte doua hipermarketuri in orasele Cluj-Napoca si Iasi, prin investitii de circa 20 mil. euro pe magazin.
Retailerul detine in Romania sapte hipermarketuri, care au adus vanzari de 608,9 mil. euro in 2006. Vanzarile Carrefour Romania au crescut cu 27% in trimestrul al doilea al anului fata de aceeasi perioada din 2006 (fara a lua in calcul variatiile de curs valutar), in conditiile in care compania a deschis in ultimul an (iunie 2006-iunie 2007) un singur magazin, potrivit unui raport financiar al grupului francez Carrefour.
Recent, grupul francez Hyparlo, preluat de Carrefour in 2006, a anuntat o crestere de 53% a cifrei de afaceri a magazinelor Carrefour in Romania, in primul trimestru al anului fata de perioada similara din 2006, pana la 171,3 mil. euro. In perioada aprilie 2006 - aprilie 2007, retailerul a deschis doua magazine pe piata romaneasca, in Baneasa (langa Bucuresti) si la Constanta.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO