Companii

Uvertura Mall din Botoşani, în reorganizare, are o treime din suprafaţă inactivă. Veniturile din chirii au scăzut cu 53% în primul semestru din 2020 faţă de S1/2019

Mallul din Botoşani are o suprafaţă închiriabilă de 15.000 de metri pătraţi. Printre cei aproape 80 de chiriaşi se numără branduri precum H&M, Kenvelo, Yves Rocher şi Pepco.

Mallul din Botoşani are o suprafaţă închiriabilă de 15.000 de metri pătraţi. Printre cei aproape 80 de chiriaşi se numără branduri precum H&M, Kenvelo, Yves Rocher şi Pepco.

Autor: Alina-Elena Vasiliu

05.08.2020, 18:55 370

În 2019, mallul a avut peste 8 milioane de lei venituri din chirii, cu 12% mai mult faţă de anul precedent.

Uvertura Mall, centru comercial din Botoşani aflat în reorganizare juridică, a încasat în primul semestru din 2020 venituri din chirii cu 53% mai mici faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, din cauza suspendării activităţilor în malluri, proprietarii centrului comerciali alegând să suspende, la rândul lor, facturarea chiriilor. Astfel, între 17 martie şi 15 iunie, activitatea din mall a fost afectată în proporţie de 94% de măsurile impuse prin ordonanţele militare.

„În prezent, mai mult de 35% din suprafaţa centrului comercial este afectată de restricţiile menţinute de autorităţi în contextul prelungirii stării de alertă. Astfel, cinematografele, locurile de joacă pentru copii, restaurantele, fast-foodurile, spaţiile pentru leisure şi gaming au în continuare activitatea restricţionată”, spune Boris Titov, shopping center manager la Uvertura Mall.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO