Companii

Urgent Cargus lansează în Capitală o soluţie care reduce interacţiunea între clienţi şi curieri. Jaroslaw Sliwa, CEO: Ne concentrăm să menţinem fluxurile de livrare funcţionale şi fără întârzieri

Jaroslaw Sliwa, CEO Urgent Cargus

Jaroslaw Sliwa, CEO Urgent Cargus

Autor: Cristina Bellu

20.03.2020, 13:52 464

Serviciul urmează să fie extins în toată ţara.

Compania de curierat Urgent Cargus a lansat în teste, în Capitală, serviciul de livrare cu contact redus, care permite transmiterea coletelor către destinatari, fără a mai fi nevoie de semnătură de primire, ceea ce reduce la maximum contactul între curier şi clienţi.

”Noua modalitate de livrare permite curierului nostru să predea coletul destinatarului, iar confirmarea de primire se face cu ajutorul unei soluţii mobile. Serviciul de livrare a coletelor către clienţi, cu contact limitat se derulează în fază pilot în Bucureşti, urmând să fie implementat până la sfârşitul săptămânii viitoare în întreaga ţară. Limitarea la maximum a contactului uman înseamnă o mai bună protecţie împotriva transmiterii coronavirusului şi mai multă siguranţă, atât pentru clienţii noştri, cât şi pentru curierii noştri”, spune Jaroslaw Sliwa, CEO Urgent Cargus.

În contextul COVID-19, compania a implementat deja măsuri de prevenţie 360 grade vizând astfel prevenirea răspândirii virusului şi protejarea cât mai eficientă a sănătăţii angajaţilor şi clienţilor.

Printre măsurile implementate de Urgent Cargus se numără dezinfectarea cu regularitate a suprafeţelor de contact în toate punctele de lucru, inclusiv în principalele centre de sortare a coletelor; dezinfectarea regulată a maşinilor care transportă personal; dotarea cu mănuşi şi măşti a curierilor care livrează colete; instruirea constantă a echipelor de curieri cu privire la măsurile de prevenţie, inclusiv a păstrării riguroase a distanţei sociale recomandate de 2 m.

În plus, compania a dispus materiale de dezinfectare la intrarea în toate locaţiile Urgent Cargus, astfel încât să fie redusă posibilitatea expunerii la virus, dotarea cu mănuşi de protecţie a tuturor angajaţilor care manipulează coletele, precum şi verificarea zilnică a stării de sănătate a echipelor cu termometre digitale, cu măsurare la distanţă, pentru a monitoriza riscurile la cel mai mic detaliu posibil, transmit reprezentanţii Urgent Cargus.

”Continuăm să căutăm soluţii pentru a spori protecţia clienţilor, curierilor şi tuturor angajaţilor noştri. Ne concentrăm să menţinem fluxurile de livrare funcţionale şi fără întârzieri. Pe măsură ce situaţia ia amploare, anticipăm nevoile clienţilor şi ne pregătim să putem răspunde rapid noilor cerinţe generate de context, astfel încât să continuăm livrările în cât mai deplină siguranţă”, concluzionează Jaroslaw Sliwa.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO