Companii

URBB aloca 800.000 de dolari pentru Skol

16.03.2006, 00:00 21

Compania United Romanian Bereprod Breweries (URBB), producatorul marcilor Tuborg, Carlsberg si Skol, va investi peste 800.000 de dolari (670.000 de euro) intr-o noua campanie de promovare a berii Skol. "Anul trecut, Skol a reusit sa-si consolideze pozitia pe piata berii din Romania, inregistrand o crestere a vanzarilor cu 33% fata de anul anterior", a declarat Catalin Ignat, directorul de marketing al URBB. Potrivit informatiilor companiei, cheltuielile cu publicitatea facute de URBB in 2005 au fost cu 50% mai mari decat in 2004, suma calculata la rate card depasind 32 mil. euro. In 2005, producatorul marcilor Tuborg si Carlsberg a inregistrat o crestere de 40% a cifrei de afaceri, pana la circa 72 mil. euro. Pentru acest an, reprezentantii companiei estimeaza o crestere de 25% a cifrei de afaceri. Piata berii este estimata la 600 mil. euro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO