Compania United Romanian Bereprod Breweries (URBB), producatorul marcilor Tuborg, Carlsberg si Skol, va investi peste 800.000 de dolari (670.000 de euro) intr-o noua campanie de promovare a berii Skol. "Anul trecut, Skol a reusit sa-si consolideze pozitia pe piata berii din Romania, inregistrand o crestere a vanzarilor cu 33% fata de anul anterior", a declarat Catalin Ignat, directorul de marketing al URBB. Potrivit informatiilor companiei, cheltuielile cu publicitatea facute de URBB in 2005 au fost cu 50% mai mari decat in 2004, suma calculata la rate card depasind 32 mil. euro. In 2005, producatorul marcilor Tuborg si Carlsberg a inregistrat o crestere de 40% a cifrei de afaceri, pana la circa 72 mil. euro. Pentru acest an, reprezentantii companiei estimeaza o crestere de 25% a cifrei de afaceri. Piata berii este estimata la 600 mil. euro.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels