Companii

Bărbaţii din România cheltuie anual pe haine circa 3 mld. lei. Unu din zece lei cheltuiţi merge la H&M şi Zara

Bărbaţii din România cheltuie anual pe haine circa 3...

Autor: Cristina Roşca

14.01.2017, 19:00 414

Brandurile internaţionale din piaţa de modă masculină câştigă tot mai mult teren.

Bărbaţii din România cheltuie anual pe haine circa 3 mld. lei, potrivit celor mai recente date disponibile, iar cei mai importanţi jucători de pe această piaţă sunt Zara şi H & M, potrivit datelor oferite de compania de cercetare de piaţă Euromonitor.

„H & M a fost liderul acestui segment de piaţă în 2015 (ultimul an pentru care există date - n. red.), cu o cotă de piaţă în valoare de 7%, urmat de Zara cu 5%”, spun analiştii de la Euromonitor. Astfel, cei doi jucători controlează împreună 12% din piaţa de modă masculină din România, ceea ce înseamnă că unu din zece lei cheltuiţi merge către unul dintre cele două branduri.

„H & M şi-a continuat procesul de expansiune în oraşele mai mici din România, investind totodată în magazinele deja existente. Astfel, unul dintre magazinele brandului (cel din Unirea Shopping City - n.red.) a devenit cel mai mare magazin de modă din România.” Suedezii au lansat în 2015 şi propriul magazin online, aceste mutări ajutând retailerul să se impună ca liderul pieţei de modă masculine.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO