Companii

Unu din cinci cumpărători din online a încercat acest canal doar în ultimele şase luni, forţat de pandemie. Pentru nevoile zilnice, românii cumpără produse pentru copii, alimente şi articole de igienă şi îngrijirie. Achiziţiile din domeniul modei sau al electroIT-ului sunt dictate de promoţii

Unu din cinci cumpărători din online a încercat acest...

Autor: Cristina Roşca

10.12.2020, 13:00 264

Pandemia de Covid-19 a dus la o accelerare rapidă a vânzărilor din online indiferent de domeniu, astfel că jucătorii din comerţ, fie el alimentar, de modă sau electroIT, a trebuit să îşi canalizeze atenţia către acest canal sau chiar să îl dezvolte în cazul în care nu aveau un magazin virtual.

„Printre transformările majore accelerate de pandemia de Covid-19 se numără adopţia de digital, tehnologia devenind, în aceste opt luni de pandemie, una dintre principalele pârghii prin care am reuşit să menţinem lucrurile în mişcare şi să nu rămânem complet blocaţi. Acest lucru este vizibil şi în adopţia de către cumpărătorii români a comerţului online“, spun reprezentanţii companiei de cercetare Nielsen.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO