Companii

Una din trei maşini Renault vândute în 2020 a avut ca pornire mediul online. Alexandru Vescu, Re­nault marketing director: „Acest mod de a vinde maşini devine o normalitate“. Vânzările online ajută la concretizarea achiziţiilor de automobile noi, iar un site specializat pe comerţul online reduce timpul de aşteptare

Una din trei maşini Renault vândute în 2020 a avut ca...

Autor: Bogdan Alecu

27.04.2021, 15:30 159

„Noi am început acum doi ani cu vânzările online, iar în 2021 avem deja o creştere de 5% faţă de 2020. Acest mod de a vinde ma­şini devine o normalitate. Sunt clienţi care co­mandă şi plătesc online. Sunt cazuri în care ofer­tele online sunt chiar mai bune decât dacă s-ar duce în showroom. Onlineul nu este un competitor, ci un serviciu com­ple­mentar care ajută showroomul clasic şi este o mo­dalitate de reduce riscurile pe timp de pan­demie şi de a vedea ofertele din piaţă. Iar cli­entul poate avea inclusiv maşina livrată aca­să, însă, de obicei clienţii vor să vină la show­room“, a spus Alexandru Vescu, Re­nault marketing director pentru Clusterul Europa de Est şi Sud în cadrul Groupe Renault.

Grupul Renault a fost primul care a im­ple­mentat o platformă de vânzare online de ma­şini, atât pentru Renault cât şi pentru Dacia, prin intermediul cărora pot fi plătite in­te­gral maşinile. Din 2020 şi Ford România a implementat o platformă similară pentru dea­lerii săi, cu diferenţa că în cazul mărcilor Dacia şi Renault showroomurile acţionează drept agenţi de vânzări, iar maşinile sunt fac­tu­rate tot pe Renault Commercial Rouma­nie, în timp ce la Ford România maşinile sunt facturate de dealeri.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO