Companii

Un start-up pe zi. Un actor şi un arhitect au readus la viaţă ceasurile Optimef după o pauză de peste trei decenii

Andrei Morariu şi Bogdan Costea, fondatorii brandului Optimef

Andrei Morariu şi Bogdan Costea, fondatorii brandului Optimef

Autor: Cristina Roşca

07.03.2018, 00:05 1261

Doi tineri antreprenori au readus la viaţă brandul românesc de ceasuri Optimef, apărut în 1979 şi dispărut şase ani mai târziu.

„Optimef s-a lansat în anul 1979. Era un ceas electronic, «modern, precis, fiabil», după cum spunea o reclamă de la acea vreme“, îşi aminteşte Andrei Morariu, unul dintre cei doi tineri antreprenori care în urmă cu circa un an au readus la viaţă acest brand, însă în straie noi.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO