Companii

Un start-up pe zi: Şi-a lăsat jobul din publicitate pentru a realiza bijuterii care costă între 150 şi 1.000 de lei

Pe lângă brandul Most Precious, Monica Stănescu mai deţine şi brandul Most Jewelry

Pe lângă brandul Most Precious, Monica Stănescu mai deţine şi brandul Most Jewelry

Autor: Simona Tatu

18.09.2017, 00:00 515

Monica Stănescu (40 de ani) a lucrat 12 ani în advertising ca art director, iar în urmă cu patru ani a decis să se dedice pasiunii ei pentru bjiuterii, urmând cursurile şcolii de bijuterie contemporană Assamblage. Anterior, ea a absolvit liceul de arte plastice Nicolae Tonitza şi a studiat comunicare vizuală, grafică şi design la Univestitatea din Düsseldorf în Germania. „Am lucrat ca art director într-o agenţie de publicitate aproximativ 12 ani, iar în 2013, după ce am am urmat cursurile unei şcoali de bijuterie contemporană, am renunţat la job pentru a mă dedica realizării bijuteriilor. Eu mă ocup atât de designul tuturor pro­du­selor, cât şi de realizarea lor”, a spus Monica Stănescu, care deţine brandul Most Precious.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO