Companii

Un start-up pe zi. O antreprenoare din Bucureşti face 40 de torturi pe săptămână sub brandul Sweet Ela şi a ajuns la vânzări de peste 1 mil. lei

Cristina Voicu, acţionar al Sweet Ela: Dacă faci un business mic doar în ideea să te îmbogăţeşti, nu vei face treabă

Cristina Voicu, acţionar al Sweet Ela: Dacă faci un business mic doar în ideea să te îmbogăţeşti, nu vei face treabă

Autor: Georgiana Mihalache

18.01.2019, 00:05 2054

„Nu aveam experienţă în antreprenoriat şi nici în modelaj. Sunt economist de meserie, dar uşor le-am învăţat pe toate.“

Cristina Voicu, o antreprenoare din Bucureşti, a pus pe piaţă brandul Sweet Ela, un business prin care produce torturi şi prăjituri atât pentru clienţi individuali, cât şi pentru companii care organizează evenimente. Capacitatea de producţie este în medie de 40 de torturi pe săptămână, iar vânzările au depăşit pragul de 1 mil. lei.

„Anul 2018 a fost cu aventuri din perspectiva forţei de muncă, e o criză a forţei de muncă, mai ales în domeniile unde se lucrează fizic. Nu e foarte uşor să găseşti oameni în afacerea aceasta“, a spus pentru ZF Cristina Voicu. Ea a pus bazele businessului în 2010, după ce băiatul său îşi dorea o figurină din jocul Mario, care la vremea aceea nu se găsea pe piaţă, astfel că a început să modeleze figurina căutând informaţii pe internet.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO