Companii

Un start-up pe zi. Geanina Hărăbor şi Ioan Morăriţă au creat brandul de cărţi senzoriale Micul Curios după o investiţie de 50.000 de euro

Preţul unei cărţi senzoriale Călătoria Magică realizată de atelierul Micul Curios este de 170 de lei.

Preţul unei cărţi senzoriale Călătoria Magică realizată de atelierul Micul Curios este de 170 de lei.

Autor: Miruna Diaconu

27.01.2020, 18:30 402

Antreprenorii au luat fonduri prin programul Start-Up Nation, iar cei 50.000 de euro accesaţi i-au investit în maşini de brodat şi cusut, în aparate de tăiat, materiale textile şi accesorii pentru realizarea cărţilor senzoriale.

Geanina Hărăbor şi Ioan Moră­ri­ţă au creat businessul Micul Curios în 2017, după ce au devenit părinţii a doi copii, Ana şi Filip. Ideea afa­cerii a venit din pasiunea lor de a citi şi din dorinţa de a le in­sufla aceas­tă pre­ocu­pa­re şi copi­ilor lor.

„Ideea de afa­cere a venit pornind de la ceea ce ne place să facem. Nouă ne pla­ce să citim, iar după naşterea fetiţei noas­­tre, adică acum patru ani, ne gân­deam cum să facem să transmitem această dragoste de cărţi şi lectură Anei.  Aşa că ne-am gândit că ar fi fru­mos să avem un atelier în care să producem cărţi textile pen­­tru bebeluşi“, spune Geanina Hărăbor, co­­fon­da­toa­­rea busi­nessului Micul Curios.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO