Companii

UN START-UP PE ZI. Anca Tănase produce încălţăminte personalizată la comandă sub brandul Ancolette şi a încheiat anul 2019 cu vânzări de 50.000 de euro

Anca Tănase, fondatoarea brandului Ancolette: Cererea pe segmentul de încălţăminte este ridicată. Avem inclusiv cliente din străinătate, majoritatea fiind românce care doresc să îşi personalizeze o pereche specială de pantofi

Anca Tănase, fondatoarea brandului Ancolette: Cererea pe segmentul de încălţăminte este ridicată. Avem inclusiv cliente din străinătate, majoritatea fiind românce care doresc să îşi personalizeze o pereche specială de pantofi

Autor: Florentina Niţu

09.01.2020, 17:20 498

În procesul de producţie sunt implicate zece persoane. Realizarea efectivă a unei perechi de pantofi durează 3-4 zile.

Anca Tănase a pus pe picioare brandul de încălţăminte personalizată la comandă Anco­lette în anul 2015, din pasiu­nea pen­tru pan­tofi şi înclinaţia pentru desen, iar anul trecut businessul a ajuns la venituri de 50.000 de euro şi antre­prenoarea spune că numărul clientelor este în creştere. „Ancolette a încolţit în mintea mea cu mult timp înainte de a şi fi pus în practică, pe vremea când încă eram angajată. S-a materializat efectiv când am decis că vreau să îmi dezvolt latura antreprenorială pe care simţeam că o am, într-o potrivire perfectă cu înclinaţia mea către desen“, povesteşte Anca Tănase, fondatoarea brandului Ancolette.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO