Luiza Willems (mijloc), fondatoarea brandului Family Fashion: Toţi anii de marketing, de business planuri, de analize financiare m-au educat într-un stil foarte sănătos din punct de vedere al afacerilor. Încă de la început analizam cât investeam într-o fustă şi cu câţi bani o puteam vinde astfel încât să fie accesibilă ca preţ şi avantajoasă ca producţie.
„Ca antreprenor, am înţeles că fiecare risc este o oportunitate şi fiecare oportunitate este un risc.“
Family Fashion Concept, firmă care realizează seturi de îmbrăcăminte bazate pe conceptul mamă-fiică, a fost înfiinţată în urmă cu patru ani de către Luiza Willems, care a lucrat mai bine de un deceniu în corporaţii. Ea a pus bazele brandului Family Fashion atunci când a simţit că viaţa de angajat într-o multinaţională nu mai este ce îşi dorea.
„O născusem deja pe a doua fetiţă şi mi-am dat seama că îmi doream să petrec mai mult timp cu familia mea, că rolul meu de mamă devenise cel mai important. Acum patru ani, conceptul mamă-fiică era pentru mine mai mult o joacă. Aveam acest concept în minte şi în suflet şi îmi doream să văd dacă există interes pentru el. Era o piaţă virgină şi asta m-a atras foarte mult. Pe cât de mult mi-a fost frică, pe atât de mult a fost o provocare“, spune Luiza Willems, fondatoarea brandului Family Fashion. Ea povesteşte că primele articole create de ea şi mama ei au fost câteva fustiţe cu imprimeu floral, care semănau cu fustele tradiţionale purtate de femeile din Maramureş.