Companii

Un nou competitor pe piata contraceprivelor

27.11.2003, 00:00 14



Piata locala a contraceptivelor este redusa, intrucat rata de acceptabilitate este de 11% pentru femeile aflate in perioada fertila, dar cu tedinta de crestere in ultimii cinci ani , a declarat, pentru Ziarul Medical, Geert Seifert, country manager Schering AG Romania.El spune ca tendinta se va mentine, astfele incat, pe termen mediu -zece ani- se va atinge o rata de acceptabilitate de 20%, ceea ce ar reprezenta o jumatate comparativ cu vestul Europei.



Anul trecut, in Romania, Schering AG a vandut in farmacii 3 milioane de folii contraceptive orale monofazice. Pe piata au predominat contraceptivele orale ale companiei Richter Gedeon, iar contraceptivele Schering AG au o pondere de 5% mai reduse, in estimari valorice, spune Seifert. El spune ca un competitor de luat in seama este compania Organon sI cea mai noua prezenta este Wyeth.



In ce priveste contraceptivul lansat de Schering AG, Jeanine, este indicat femeilor care il doresc in mod constient sI carora le rezolva problemele secretiei de sebum la nivelul tenului sI parului.



Pentru acest an, Schering AG estimeaza o crestere cu 35% a cifrei de afaceri, comparativ cu anul trecut, cele mai bine vandute produse ale companiei fiiind, in 2003, pana la acest moment, Diane 35, Logest, Microgynon, Ultravist, Betaferon.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO