Companii

Un nou brand se pregăteşte să intre pe piaţa de 5 mld. euro a modei: Polonezii de la CCC aduc în România outleturile HalfPrice în 2022

Un nou brand se pregăteşte să intre pe piaţa de 5...

Autor: Cristina Roşca

24.12.2021, 00:07 13147

Grupul polonez CCC aduce în 2022 în România brandul HalfPrice, care va activa pe segmentul de outlet de modă, spun sur­sele din piaţă. Până la închiderea edi­ţiei, oficialii com­paniei nu au răs­puns solicitării ZF privind această iniţiativă.

CCC este deja prezent în Româ­nia atât cu brandul de încălţăminte cu ace­laşi nume - al doilea cel mai mare re­tailer de profil din România -, cât şi cu magazinele online epantofi şi Modivo. Brandul HalfPrice a fost lan­sat în mai 2021 şi a ajuns deja în cinci ţări şi la o reţea de 40 de ma­ga­zine offline. Acestora li se adaugă şi operaţiunile online abia anunţate.

Pe lângă Polo­nia, compania s-a ex­tins în Croaţia (pri­mul magazin fiind deschis pe 30 no­iem­brie 2021), Cehia (octombrie), Austria (august) şi Ungaria (august). Rândul Româ­niei va veni în 2022, spun sursele ZF.

Expansiunea cu un nou brand de tip outlet vine în contextul în care acest gen de magazine capătă tot mai mare popularitate, după cum spuneau oficialii grupului CCC la lansarea conceptului.

În plus, în România, piaţa de outlet multibrand este fragmentată şi nu există un grup care să pătrundă în malluri cum face HalfPrice pe alte pieţe unde e deja prezent.

Înainte de pandemie, piaţa de modă din România era evaluată la circa 5 mld. euro, fiind puternic competitivă.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO