Un grup de români a creat o metodă de identificare a cancerului de piele printr-o aplicaţie ce foloseşte un model matematic, care ar putea revoluţiona prevenţia acestui tip de cancer.
Start-up-ul românesc SkinVision are circa 500.000 de utilizatori în întreaga lume şi a atras până acum finanţări de 4,5 milioane de euro.
Echipa SkinVision este formată din circa 40 de angajaţi şi colaboratori, împărţiţi între birourile din Amsterdam, Bucureşti, Cluj-Napoca şi chiar şi Australia. Mircea Popa este responsabil de dezvoltarea pro-dusului pe piaţa locală. El îşi petrece mare parte din timp la Bucureşti, unde, într-un birou din zona Floreasca, lucrează la lan-sarea aplicaţiei într-o nouă etapă: interconectarea utilizatorilor cu medicii şi clinicile de pe piaţa locală.
Povestea start-up-ului ro-mânesc începe în 2011, când Victor Anastasiu, cel care a deschis primul fond de investiţii de tip seed din România (SeedMoney), şi Mircea Popa au văzut potenţialul unui software dezvoltat de profesorul Mircea Olteanu de la Universitatea Politehnică, ce permitea identificarea anomaliilor din cadrul unor tipare.
Citiţi mai multe despre aplicaţia dezvoltată de români în numărul din această săptămână al revistei Business Magazin.