Companii

La ce se uită reprezentanţii generaţiei Z când merg la cumpărături: şapte din zece tineri spun că sunt influenţaţi pozitiv dacă un produs este eco-friendly. Pe rafturile magazinelor au apărut etichete pe care se semnalează produse „made in Romania“ sau cele eco ori bio

La ce se uită reprezentanţii generaţiei Z când merg...

Autor: Cristina Roşca

14.10.2020, 15:20 122

Pentru reprezentanţii generaţiei Z (tineri de 16-24 de ani) modul în care un produs este realizat şi mai exact dacă el este sau nu prietenos cu mediul cân­tăreşte greu în decizia de cumpărare, arată un studiu realizat de organizaţia Romanian Business Leaders.

Astfel, ei se uită la două aspecte im­portante: dacă un bun este de pro­venienţă locală (made in Romania) şi dacă este eco-friendly. Acesta din urmă este un argument care cântăreşte chiar mai greu.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO