Companii

„Uberul cumpărăturilor“, din România în toată lumea Gigantul Carrefour a lansat acasă, în Franţa, o platformă de livrări după modelul Bringo, un business pornit în 2015 în România

Francezii de la Carrefour au cumpărat treptat acţiuni în compania care operează businessul – Bringo Magazin -, ajungând în prezent să controleze 90%.

Francezii de la Carrefour au cumpărat treptat acţiuni în compania care operează businessul – Bringo Magazin -, ajungând în prezent să controleze 90%.

Autor: Cristina Roşca

27.09.2021, 10:30 256

Grupul deţine acum 90% din Bringo după ce a cumpărat acţiuni în mai multe tranşe de la dezvoltatorul aplicaţiei – Ascend Netsolutions – care mai are 10% din titluri.

Gigantul franţuzesc Carrefour, unul dintre cei mai mari jucători din retailul alimentar european, a lansat pe piaţa-mamă o platformă de livrări după modelul Bringo în România. Aceasta poartă numele de Ok Market.

„Conceptul Bringo, acum şi în Franţa“, spune Cătălin Samara, COO şi e-commerce director, Carrefour România. Despre Bringo el adaugă că este un „concept născut şi crescut în România.“

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO