Companii

Tymbark atacă segmentul suplimentelor alimentare şi iese la export cu brandurile achiziţionate de la Pan Group

Tymbark atacă segmentul suplimentelor alimentare şi...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

13.09.2013, 00:08 471

Tymbark Maspex, cel mai mare jucător local de pe piaţa băuturilor necarbonatate cu afaceri de 63 de milioane de euro anul trecut, intenţionează să intre în primăvara anului viitor pe piaţa de suplimente alimentare, ceea ce reprezintă al doilea pas pe care producătorul îl face în numai un an în afara ariei tradiţionale, producţia de sucuri.

„Vrem să intrăm şi pe alte pieţe. Un segment pe care firma noastră (grupul Maspex - n. red.) nu acti­vează în România este cel al suplimentelor alimentare, avem fabrică în Polonia şi vindem în câteva ţări din zonă aceste vitamine, suplimente“, a declarat pentru ZF Krzysztof Grabowski, directorul general al Tymbark.

Brandurile Plusssz, Inne Marki, dar şi alte produse din portofoliul polonezilor ar putea intra pe piaţa românească de suplimente alimentare evaluată la circa 785 milioane de lei (176 mil. euro - vânzări prin intermediul farmaciilor), conform datelor dintr-un raport recent al companiei de cercetare PMR Publications.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO