♦ În 2020, şapte magazine noi cu materiale de construcţii, dintre care unu de tip outlet, au completat piaţa de bricolaj din România.
Cel puţin şase magazine noi de bricolaj ar urma să-şi deschidă uşile în următorii doi ani în România, sub „semnătura“ Leroy Merlin, Hornbach şi MAM Bricolaj, arată datele centralizate de ZF, pe baza anunţurilor făcute de companii. Luând în calcul investiţiile medii pentru magazinele deja existente sub aceste branduri, totalul sumelor alocate pentru aceste deschideri sare de 60 de milioane de euro.
În toamna lui 2020, germanii de la Hornbach spuneau, la deschiderea magazinului lor din Oradea, că au început să dezvolte un magazin nou în Cluj-Napoca, ca parte a strategiei de extindere a reţelei de pe piaţa locală. O unitate nouă este prevăzută şi pentru Constanţa. La Cluj-Napoca, magazinul se află pe Strada Fabricii de Zahăr, la intersecţie cu strada Câmpina, pe un teren de patru hectare. La Constanţa, la acel moment, lucrurile erau într-o fază mai incipientă decât la Cluj-Napoca. Fusese ales terenul şi se lucra la obţinerea autorizaţiei de urbanism, deschiderea urmând să aibă loc după cea de la Cluj-Napoca.