Companii

Cum trec prin criză cele mai mari companii antreprenoriale româneşti. Edvin Abdulachim, director comercial la Altex: Am stabilit pentru anul acesta un plan de investiţii de 27 mil. euro şi am reuşit să ne ţinem de el, chiar şi în contextul pandemiei

Edvin Abdulachim, director comercial la Altex: Anul viitor, o să continuăm planul de transformare a magazinelor în centre de retail integrate. Ne vom concentra mai mult pe îmbunătăţirea serviciilor omnichannel, dar şi pe automatizarea şi digitalizarea activităţilor operaţionale şi de suport.

Edvin Abdulachim, director comercial la Altex: Anul viitor, o să continuăm planul de transformare a magazinelor în centre de retail integrate. Ne vom concentra mai mult pe îmbunătăţirea serviciilor omnichannel, dar şi pe automatizarea şi digitalizarea activităţilor operaţionale şi de suport.

Autor: Cristina Roşca

16.12.2020, 09:30 197

♦ Altex este liderul retailului electro-IT din România cu afaceri de peste 850 mil. euro anul trecut şi circa 3.500 de salariaţi ♦ Compania deţinută de omul de afaceri Dan Ostahie a anunţat pentru 2020 că ar putea depăşi pragul de 1 mld. euro cifră de afaceri ♦ Mai mult, datorită deschiderilor de magazine a mai angajat 1.000 de oameni ♦ Retailerul are peste 120 de magazine, cele mai multe sub brandul Altex, dar şi câteva zeci sub marca Media Galaxy.

„Primele săptămâni ale stării de urgenţă au fost o adevărată pro­vocare, dar ne-am adaptat foarte repede situaţiei. Maga­zi­nele noastre Altex şi Me­diaGalaxy din ţară au rămas deschise în toată această perioadă, deoarece comer­cia­lizăm produse electrocasnice esenţiale şi de strictă necesitate pentru confortul ro­mânilor“, spu­ne Edvin Abdulachim, director comercial la Altex.

Piaţa de electro-IT a beneficiat în 2020, un an marcat de pandemia de Covid-19, de un context favorabil dat fiind că românii au stat mai mult timp în casă şi au achiziţionat produse care să le facă şederea mai confortabilă.

Edvin Abdulachim spune că în contextul pandemiei de Covid-19, pentru a putea funcţiona, compania s-a asigurat, în primul rând, că în toate magazinele reţelei măsurile de prevenţie sunt implementate corect. Astfel, angajaţii poartă măşti de protecţie în spaţiile interioare; este asigurat triajul epidemiologic înainte de intrarea în magazine (verificarea temperaturii, atât a angajaţilor, cât şi a clienţilor) şi se realizează dezinfectare regulată. Totodată, au fost amplasate staţii cu dezinfectant de mâini la intrarea în magazine.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO