Companii

#trebuiesărepornimbusinessul Eduard Alexianu, director comercial Merlin's Beverages: Aveam în plan să dublăm numărul de angajaţi până la finalul anului, acum vrem să vedem cum vor decurge lucrurile în piaţă

Videoconferinţa Branduri româneşti pentru revenirea economiei

#trebuiesărepornimbusinessul Eduard Alexianu, director...

Autor: Alexandra Cepăreanu

28.04.2020, 14:47 978

Compania Merlin's Beverages, înfiinţată în 2015, a încheiat anul 2019 cu afaceri de 7,5 milioane de euro şi 36 de angajaţi, iar planurile companiei pentru anul în curs vizau dublarea numărului de angajaţi, a spus Eduard Alexianu, director comercial Merlin's Beverages -producătorul brandurilor Vitamin Aqua, Lemonade şi băuturi Pop-Cola-, în cadrul videoconferinţei Branduri româneşti pentru revenirea economiei organizată de Ziarul Financiar în parteneriat cu Raiffeisen Bank.

„.Aveam în plan să dublăm numărul de angajaţi până la finalul anului, acum vrem să vedem cum vor decurge lucrurile în piaţă. Avem multe proiecte noi în curs, în continuare,  ideile noi sunt un atuu în faţa competitorilor din piaţă. Investiţiile sunt permanente, orice brand trebuie să rmenţină proaspătă memoria consumatorului. Am redus partea de marketing, dar nu am anulat-o, sunt investiţii constante în ce înseamnă branding”, a spus Eduard Alexianu.

 

Alte declaraţii:

Obiceiurile de consum nu cred că se vor schimba, cine cosnumă produse sănătoase acum sau înainte de criză nu cred că se  va reorienta către produse mai puţin sănătoase doar pentru că sunt ieftine.

În vreme de criză contează mult imaginea creeată înaintea crizei.

Nu am mai trecut prin criză, dar cu sigurnaţă aceste lucruri ne vor face pe noi, companiile, să ne adaptăm şi să fim mai puternice. Avem adaptabilitatea să facem şi parteneriate solide, noi suntem  prezenţi pe majoritatea site-urilor online ale retailerilori internaţionali, dar suntem şi pe site-uri care nu au FMCG-ul domeniu principal de activitate.

O susţinere importantă ar fi şi parteneriatul retailerilor în general. Spre exemplu, Kaufland a redus termenele de plată pentru a ajuta companiile.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO