Companii

Travel Planner: Am avut în portofoliu doar Bulgaria anul acesta şi ne-am dublat veniturile faţă de 2019. Românii au salvat şi anul acesta litoralul bulgăresc

Sebastian Constan­tines­cu, CEO şi pro­prietar al agenţiei de turism Travel Planner, spune că anul acesta a ales să se focuseze doar pe Bulgaria şi a reuşit să îşi dubleze încasările faţă de nivelul înregistrat în 2019. Agenţia de turism a avut în anii trecuţi în portofoliu şi destinaţiile Turcia şi Grecia, dar din cauza situaţiei epide­mio­logice incerte din aceste ţări, Se­bas­tian Constantinescu a hotărât să se focuseze anul acesta doar pe Bulgaria.

„Am dublat volumul pe Bulgaria, a fost şi conjunctura cu Turcia şi Grecia, am avut creşteri şi pentru că au intrat pe lista roşie, dar noi am insistat foarte mult pe marketing pe Bulgaria şi chiar credem că am influenţat fluxurile de turişti. Campania noastra de marketing a mers foarte bine, iar acest lucru se vede din numărul de vizitatori de pe site-ul nostru, care a crescut de patru ori“, spune Sebastian Cons­tan­tinescu, CEO al Travel Planner.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

Companii - care are si subcategorii
AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.