Companii

Transavia Alba-Iulia vine cu un nou brand si cu o noua agentie

Transavia Alba-Iulia vine cu un nou brand si cu o noua agentie
03.07.2007, 19:06 168

Transavia, unul dintre cei mai mari producatori de preparate din carne de pasare, si-a majorat cu 3 mil. euro bugetul de investitii din acest an, pana la 15 mil. euro, pentru a sustine extinderea productiei, dar si lansarea unui nou brand, Fragedo. Noul brand al companiei a fost realizat prin intermediul comapniei de consultanta Brandient. Reprezentantii companiei nu au oferit informatii privind valoarea estimata a vanzarilor pentru acest brand, insa au afirmat ca lansarea brandului va majora cifra de afaceri a companei cu 20%, la 50 mil. euro. "Am investit in proiectul de branding propriu-zis, dar nu am avut alte costuri aditionale", au spus reprezentantii Transavia. Compania va investi anul acesta 15 milioane de euro in finisarea fabricii de semipreparate, a carei constructie a inceput anul trecut, in extinderea abatorului, in achizitionarea de noi echipamente si in suplimentarea parcului auto. Transavia a finalizat anul 2006 cu o cifra de afaceri de 42 mil. euro in scadere cu 16% fata de acum doi ani pe fondul gripei aviare si estimeaza pentru anul acesta o crestere de 20% a cifrei de afaceri. Compania din Alba-Iulia, detinuta de omul de afaceri Ioan Popa, a renuntat la compania de PR Image Factory, cu care a colaborat pana in urma cu cateva luni, urmand ca de acum inainte serviciile de PR si publicitate sa fie realizate pentru Transavia de Next Advertising. Popa nu a putut fi contactat pentru a oferi informatii legate de aceasta decizie.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO