Companii

Trans Sped şi platforma SSM.ro propun o soluţie de digitalizare completă a proceselor şi documentelor privind relaţiile de muncă, sănătatea şi securitatea în muncă, precum şi paza şi stingerea incendiilor

Camelia Ivan, CEO al Trans Sped: Ne bucurăm să fim parte a acestei noi premiere pe piaţa din România.

Camelia Ivan, CEO al Trans Sped: Ne bucurăm să fim parte a acestei noi premiere pe piaţa din România.

Autor: Roxana Rosu

05.11.2021, 00:05 842

Compania Trans Sped şi platforma SSM.ro au stabilit un parteneriat prin care angajatorii îşi pot reduce anumite cheltuieli prin digitalizarea integrală a proceselor şi documentelor reglementate de legislaţia privind relaţiile de muncă, sănătatea şi securitatea în muncă şi paza şi stingerea incendiilor.

„Ne bucurăm să fim parte a acestei noi premiere pe piaţa din România. La doar câteva luni de la modificarea legislaţiei, am reuşit, împreună cu partenerii noştri, să oferim companiilor autohtone platforma pe care o aşteptau de atât de mult timp. Este vorba despre o platformă care permite digitalizarea şi gestionarea electronică a tuturor documentelor din zona de resurse umane, de PSI şi SSM“, a declarat Camelia Ivan, CEO al Trans Sped.

Prin intermediul platformei SSM.ro, utilizatorii pot emite documente cu semnătură electronică, le pot gestiona şi le pot pune la dispoziţia organelor de control, în format digital, valid juridic şi acceptat de autorităţi.

Angajatorii pot transmite orice document semnat cu certificat digital calificat, adică instrucţiuni de lucru, proceduri operaţionale, soluţii tehnice, contracte, materiale de instruire prevăzute de legislaţia securităţii şi sănătăţii în muncă, materiale informative legate de normele de conduită sau de măsurile luate în contextul pandemiei şi orice alte materiale care servesc la desfăşurarea activităţii în deplină concordanţă cu normele privind securitatea şi sănătatea în muncă.

„Integrarea în fluxurile SSM.ro a semnăturilor cu certificat digital calificat de la Trans Sped este un câştig imens pentru toţi utilizatorii prezenţi şi viitori ai platformelor noastre. Ne reafirmăm astfel angajamentul nostru de a fi lideri pe segmentul de soluţii moderne de management în zona de SSM/PSI/HR,“ a declarat Petrică Mureşan , CEO al SSM.ro.

Prin intermediul platformei, companiile pot face şi instruirea la distanţă a lucrătorilor, cu posibilitatea de a semna electronic documentele aferente şi cu posibilitatea generării de rapoarte, statistici şi situaţii pentru îmbunătăţirea proceselor interne.

De asemenea, prin intermediul SSM.ro documentele pot fi puse la dispoziţia auditorilor sau a inspectorilor de muncă în regim online, în conformitate cu prevederile Regulamentului U.E. nr. 910/2014 şi ale Legii 208/2021.

Platforma permite fiecărui angajat să aibă un cont personal în care îi sunt comunicate documentele aferente raportului de muncă, având astfel posibilitatea de a interacţiona exclusiv online cu angajatorii.

Trans Sped este o companie românească ce oferă servicii de transformare digitală, fintech, digitalizare şi automatizare procese, soluţii bazate pe certificatele digitale de semnături electronice calificate, avansate şi simple, precum şi mărci temporale calificate, sigilii electronice calificate şi soluţii de arhivare electronică certificate conform legislatiei naţionale şi europene. Certificatele digitale emise de Trans Sped sunt incluse în Lista de Încredere a UE (EU Trusted List) şi sunt cross-certificate cu Federal Bridge of US, fiind astfel recunoscute de către instituţiile, companiile şi organismele publice sau private din SUA şi UE. Trans Sped este, de asemenea, membru al SAFE Identity, ETSI şi al consorţiului Cloud Signature. 

SSM.ro este prima aplicaţie informatică din România care creează posibilitatea organizării activităţii privind securitatea şi sănătatea în muncă,  prevenirea şi stingerea incendiilor şi a relaţiilor de muncă.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO