Companii

Toată lumea vinde de toate, magazinele virtuale devin mici malluri: Noriel vinde ceaiuri şi dulciuri, pe lângă jucării, cel.ro are scutece şi parfumuri pe platformă, iar Altex are în ofertă apă şi anvelope

În 2020, pandemia de Covid-19 a schimbat raportul de puteri şi a făcut ca online-ul să devină nu doar un motor al comerţului în ansamblul său, ci şi un pariu al jucătorilor care încă nu intraseră pe acest segment

În 2020, pandemia de Covid-19 a schimbat raportul de puteri şi a făcut ca online-ul să devină nu doar un motor al comerţului în ansamblul său, ci şi un pariu al jucătorilor care încă nu intraseră pe acest segment

Autor: Cristina Roşca

25.11.2020, 19:30 363

♦ În online se elimină liniile de demarcaţie între tipurile de comerţ ♦ Astfel, fiecare retailer încearcă să îşi diversifice cât mai mult oferta pentru a face faţă concurenţei tot mai acerbe.

EMAG, cel mai mare retailer online din România, a fost la începuturile sale un magazin virtual de electro-IT, însă între timp a devenit un adevărat mall care are în ofertă - cea proprie şi pe marketplace – de la alimente la mobilă şi de la haine ori parfumuri la televizoare. Compania este primul şi poate cel mai cunoscut exemplu în acest sens, însă în ultimii ani modelul de business a prins şi tot mai mulţi jucători i-au păşit pe urme.

Este interesant de remarcat şi faptul că la început această strategie au urmat-o businessurile mari şi în special cele din electro-IT, pentru ca treptat să se alăture şi cele de dimensiuni mai mici.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO