Companii

Tnuva intra cu Yoplait pe piata iaurturilor light

30.10.2008, 14:03 62

Tnuva Romania, filiala locala a producatorului israelian de lactate, va incepe la finalul acestei saptamani distributia iaurturilor cu fructe Yoplait Light, reprezentantii companiei afirmand ca iaurturile cu fructe light reprezinta doar 2% din piata iaurturilor cu fructe. Singurul jucator din top cinci de pe piata de lactate cu care Tnuva isi va disputa aceasta categorie este Friesland, cu brandul Milli, restul producatorilor - Danone, Albalact, Covalact - fiind prezenti pe segmentul light doar cu iaurturi simple. Potrivit reprezentantilor companiei, Tnuva Romania a ajuns la un efectiv de 460 de angajati si intentioneaza sa creasca numarul acestora anul viitor. "Vrem sa mai facem angajari anul viitor in departamentul de vanzari", a declarat Shmulik Porre, presedinte si CEO al Tnuva Romania, companie care dupa doar un an de activitate se afla in top trei producatori de iaurturi. "Companiile care sunt deja mature in aceasta piata vor reduce bugetele de promovare. Noi nu vom face acest lucru deoarece inca suntem la inceput", a afirmat el. 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO