Companii

Tiriac vinde masini de 70 mil. euro pe piata clujeana

Tiriac vinde masini de 70 mil. euro pe piata clujeana

Compania clujeana si-a extins in acest an portofoliul cu marca Hyundai

30.04.2008, 16:58 20

Compania clujeana RMB Inter-Auto, centru autorizat de vanzari si service pentru marcile Mercedes-Benz, Chrysler, Jeep, Dodge, Smart, Ford, Hyundai si Mitsubishi estimeaza ca va inregistra in acest an o cifra de afaceri de 70 mil. euro, in crestere cu 75% fata de 2007.
"Factorul principal care va determina aceasta crestere este planul de dezvoltare care cuprinde investitiile din municipiul Cluj-Napoca si cele din alte zone din Transilvania", a declarat Ancuta Abrudan, director in cadrul departamentului de comunicare si marketing al RMB Inter-Auto.
In acest an compania a anuntat ca intentioneaza sa investeasca 10 mil. euro intr-un complex auto pentru brandurile Ford si Hyundai in vecinatatea aeroportului Cluj-Napoca, constructie care se va intinde pe o suprafata de aproximativ 20.000 mp.
Potrivit reprezentantului companiei clujene, datorita cresterii cererii de servicii post-vanzare pe segmentul de camioane Mercedes-Benz, RMB Inter-Auto intentioneaza pentru sfarsitul anul 2008 si construirea unui Truck Center la periferia orasului Cluj-Napoca si implementarea unui sistem de service rapid in diferite localitati din judetul Cluj si din judetele limitrofe acestuia.
"Estimam ca in 2008 sa livram peste 2.800 de autoturisme, bazandu-ne si pe faptul ca firma noastra si-a extins incepand din acest an portofoliu de reprezentante cu o noua marca de masini, brandul Hyundai", precizeaza directorul de comunicare si marketing al RMB Inter-Auto.
Rezultatele obtinute de dealerul clujean in primul trimestru din acest an indica o crestere a numarului total de unitati comercializate cu peste 61% fata de perioada similara din 2007, RMB Inter-Auto livrand in primele trei luni din 2008 un numar de 389 de unitati. RMB Inter-Auto a comercializat anul trecut peste 1.400 de autovehicule. Din totalul de autoturisme comercializate in 2007, cele mai bine vandute masini au fost Ford cu 850 de unitati livrate, urmat de Mercedes-Benz cu 353 de unitati vandute, Mitsubishi cu 188 de modele comercializate, Chrysler, Jeep, Dodge cu 62 de unitati vandute.
"Dintre marcile premium, in afara de Mercedes-Benz care a reusit in ultimii ani sa isi consolideze pozitia pe piata, automobilele americare se dovedesc a fi din ce mai apreciate de ardeleni", afirma Ancuta Abrudan.
Potrivit reprezentantilor Mercedes, vanzarile autoturismelor Mercedes-Benz la nivel national vor atinge in acest an un nivel de 3.300 de unitati, in crestere cu aproximativ 40% fata de anul 2007. In prezent reteaua de distributie a Mercedes-Benz numara 15 dealeri, cele mai noi locatii s-au deschis in Oradea si Baia Mare.
RMB Inter-Auto a fost infiintata in anul 1993, ca reprezentant al marcii auto Mercedes-Benz. In prezent compania clujeana este reprezentant zonal pentru marcile Mercedes-Benz, Chrysler, Jeep, Dodge, Smart, Ford, Hyundai si Mitsubishi si este membra a grupului TiriacAuto.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO